Pe stradă este înghețat, iar la Bălți așează asfalt. De ce?
Mulți oameni au văzut cum funcționează reparatorii de drumuri, mai întâi curăță zona, apoi îndepărtează excesul, apoi pun un strat de ingrediente rutiere, uneori al doilea și toate acestea sunt acoperite cu asfalt fierbinte, din care chiar și în căldură extremă există aburi.
În timpul iernii, drumurile nu sunt practic reparate, deoarece asfaltul fierbinte se răcește rapid și nu se „agață” de sol, ceea ce îl face pe o durată scurtă de viață și se prăbușește rapid. Dar la Bălți, la mijlocul lunii ianuarie, la temperaturi subzero pe stradă. Decebal este în plină desfășurare a reparației drumului. De ce „aruncă” bani dacă este asfalt, înainte de primele ploi?
După cum s-a dovedit, la repararea drumurilor în timpul iernii din Bălți, acestea nu folosesc asfalt „fierbinte”, ci „rece”. Acest tip de beton asfaltat este conceput special pentru lucrul cu vreme minus, poate fi pus chiar și la o temperatură de -20. Și caracteristicile sale nu sunt inferioare celui „cald”.
Deci, Moldova nu a fost ocolită de tehnologiile moderne, suntem la curent cu toate inovațiile în îmbunătățirea infrastructurii orașelor.
- 16 ianuarie 2020
- Версия для печати
- Просмотров: 894
Поделиться:
< / > Код для блога
Комментарии 2